Kampania „OCZY SZEROKO OTWARTE” (czerwiec 2008)

oczy szeroko otwarte

Kampania „Oczy Szeroko Otwarte”: opracowanie znaku graficznego / księga identyfikacji wizualnej / plakat / ulotka / teczka / banery internetowe

Projekt nowej identyfikacji wizualnej dla kampani Oczy Szeroko Otwarte – Przeciwdziałanie Przemocy w Rodzinie opierał się na prostym znaku graficznym oraz motywie zasłanianych twarzy. Zdjęcia do projektu – własnego autorstwa.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s